verzenden vanaf € 5,95 / gratis verzending vanaf € 50,- / we versturen wereldwijd / 30 dagen op zicht / voor 13.00 uur besteld is morgen in huis*

Voordelen van bestellen bij Livv Lifestyle

1. Betrouwbaarheid, daarom is Livv Lifestyle aangesloten bij webwinkelkeur.

2. Zomerbreak

Vanaf 28/7 tm 27/8 vieren we bij Livv Lifestyle vakantie en worden er geen pakketten verzonden.

Vanaf Maandag 28/8 worden er weer dagelijks pakketten verzonden en zal op volgorde van bestelnummers de bestellingen worden verzonden.

Ter compensatie voor het wachten bieden we een korting aan van 10% met de code : summer17 ( kleine letters)

Happy Holiday.

Snelle levering 1-3 dagen. Veel van onze producten zijn op voorraad en is voor 13 uur besteld morgen in huis. Bestellingen op Zaterdag en Zondag worden Dinsdag bezorgd. Is iets niet op voorraad en moeten wij dit bestellen dan staat dit op de site en laten we dat zo snel mogelijk weten. Soms zijn we een dag op inkoop en duurt de levering 1 dag extra. Voor meubel transport nemen we contact op om een bezorg afspraak te maken.

3. Verzekerd versturen - om een klant een no risico gevoel te geven qua verzenden worden alle producten verzekerd verstuurd, met alleen handtekening van de koper. Indien er toch breuken oid optreden, geen probleem er wordt indien mogelijk een nieuw vervangend product verstuurd. Livv regelt de afhandeling van de schade.

4. Goed en stevig verpakt - veel klanten zijn bang om producten te laten verzenden, dit is niet nodig want alle producten worden voor verzending gecontroleerd en zeer goed verpakt met bubbelfolie en papier. Livv Lifestyle heeft weinig tot geen schade pakketten.

5. Leuk ingepakt - omdat wij bij Livv Lifestyle vinden dat het product dat aangeschaft is een cadeautje moet zijn, wordt het product ( indien mogelijk ) of 1 van de producten altijd leuk verpakt.

6. Versturen naar een ander adres dan het thuis adres - veel klanten willen wel kopen maar zijn doordeweeks naar het werk en dus niet thuis voor het ontvangen van het pakket. Geen probleem Livv Lifestyle biedt de service om het pakket naar 2000 andere adressen dan het thuis adres te versturen als Bruna, Primera en de supermarkt of werk. De klant kiest de meest geschikte locatie en haalt na het werk het pakket op.

NIEUW-NIEUW-NIEUW : via de track and trace kan de koper op PostNL tracking site of via de app de dag en of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan heeft gekregen ( meestal is dit pas ergens in de avond zichtbaar ) tot 06.00 uur ( 's morgens ) op de dag van bezorging.

7. Service gericht - Livv Lifestyle streeft er naar om het service gehalte zo hoog mogelijk te houden, dit is geen enkel probleem omdat de persoon achter Livv Lifestyle zeer service gericht is. Er mag door klanten altijd contact opgenomen worden, er wordt enthousiast meegedacht naar oplossingen of ideeën want Livv Lifestyle is vanuit passie voor wonen geboren.

8. Product kennis - Livv Lifestyle heeft veel product kennis in huis, wanneer dit niet het geval is dan wordt daar aan gewerkt omdat het fijn is een klant te helpen. Klant blij Livv blij.

9. Trends etc - door bezoeken van beursen, inkopen, contact met collega shops, blogs is Livv Lifestyle zeker op de hoogte qua de ins en outs op gebied van trends.

10. Tijd besparen, inspanning vermijdend.

11. Unieke producten niet op elke hoek van de straat te koop.