Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Livv Lifestyle,

De klanten service is er vooral voor jou, ik zit met raad en daad klaar om jouw vragen te beantwoorden, over levertijden, wanneer weer op voorraad etc, of dit nu via de  telefoon is of via de email of zelfs whats App het kan allemaal. Ik  probeer alles zo gestroomlijnd te laten verlopen. Service staat bij Livv Lifestyle hoog in het vaandel, daarom worden de lijntjes zo kort en duidelijk mogelijk gehouden.

 

De klanten service is van 9.00 uur tm 17.00 uur op werkdagen bereikbaar via 06 20560003 en [email protected] , ben ik even niet op kantoor of in de gelegenheid de telefoon aan te nemen, spreek dan een bericht in, dan probeer ik zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen.

 

Livv Lifestyle is een online shop gespecialiseerd in woonaccessoires met een Scandinavische & Nordic insteek. Livv Lifestyle is niet in het bezit van een showroom maar pakketten kunnen wel op afspraak afgehaald worden op ons mooie eiland Texel.

 

Adres : 

Livv Lifestyle

Molwerk 25

1797SE Den Hoorn

 

Tel : 06 20560003

[email protected]

KvK 53375157

Btw nr : NL002089339B54

1 Veel gestelde vragen
1.1 Waarom verzend Livv Lifestyle geen brievenbuspost ?.

Bij Livv wordt geen brievenbuspost verzonden, om de reden dat wanneer het pakketje wegraakt het pakketje ondanks de track and trace door zijn summiere informatie vaak niet terug gevonden wordt. Wil jij toch heel graag dat jouw pakketje met brievenbuspost verzonden wordt op jouw eigen risico, dat is geen probleem vermeld dit bij het opmerkingen veld, dan stort ik het verschil retour op jouw rekening. Brievenbuspost is op dit moment 4,10 euro.

1.2 Verzenden jullie elke dag van de week ?.

- Nee de pakketten worden alleen verzonden op werkdagen van Maandag tot en met Vrijdag, in het weekend is het magazijn gesloten.

1.3 Is de klantenservice altijd bereikbaar ?.

- De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tm 17.00 uur. In het weekend is de klantenservice gesloten. Voor vragen kan er altijd een email gestuurd worden naar [email protected]

1.4 Ik ben op vakantie op Texel en wil een product bij jullie afhalen kan dit ?.

Afhalen kan altijd in overleg, maar houd er rekening mee dat het magazijn in het weekend is gesloten. Doe de bestelling in de week voordat je aankomt tot uiterlijk Vrijdag 13 : 00 uur, geef in het opmerkingenveld tijdens het bestellen aan dat je het product wenst op te halen op Texel, dan zorgen wij dat het product klaar ligt en maken wij een afspraak zodat het product afgehaald kan worden.

1.5 Ben ik verlicht mij te registreren of kan ik ook als " gast " een bestelling doen ?.

- Nee hoor het is zeker niet verplicht om te registreren. Je kunt altijd als " gast " bestellen. Wel is het natuurlijk handig om een account aan te maken indien je vaker wilt bestellen.

Je hoeft dan niet steeds opnieuw uw adres en andere gegevens in te vullen en u heeft een bestelhistorie bij de hand van vorige bestellingen. Ook kunt je wanneer je een account heeft een verlanglijst aanmaken, je gemakkelijk opgeven voor de nieuwsbrief en jouw retourzendingen gemakkelijk bekijken.

1.6 Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag nog iets toevoegen, kan dit ?.

- Ja natuurlijk is dit geen probleem. Plaats de bestelling via de website en kies als verzendoptie " afhalen in de winkel " ( verzendkosten € 0,00 ). Stuur daarna even een korte mail naar [email protected] of meld het bij opmerkingen tijdens het bestelproces. Soms lukt het niet meer om de bestelling samen te voegen, dit ligt een beetje aan het tijdstip, bestellingen na 13.00 uur worden de volgende dag verzonden en dan is het niet meer mogelijk om 2 bestellingen samen te voegen tot 1.

1.7 Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt, wat nu ?.

- Geeft niets, kan gebeuren. Plaats de bestelling opnieuw en wij zorgen ervoor dat de eerder geplaatste bestelling wordt geannuleerd. Wel vinden we het fijn om even via [email protected] een mail te ontvangen, of u legt de situatie uit bij het veld opmerkingen in de " nieuwe " bestelling. Zo hoeft je zeker niet bang te zijn dat u een dubbele levering zult ontvangen.

- Een tweede mogelijkheid is dat je het geld ( binnen 5 dagen )overmaakt naar Livv Lifestyle ovv het bestelnr naar NL 36 RABO 0161 3234 05 bericht ons hier wel even over want door Ideal, Pay Pal en Creditcard betalingen kijken we maar eens per week op de rekening.

1.8 Ik heb 1 bestelling gedaan maar krijg meerdere orderbevestigingen binnen, hoe kan dat ?.

- Waarschijnlijk heb je meerdere pogingen gedaan om een bestelling te plaatsen. Bij iedere poging wordt automatisch een apart bestelnummer aangemaakt. Maak je geen zorgen, wanneer je ons even op de hoogte stelt via het formulier via de klantenservice dan annuleren wij meteen de andere bestellingen.

1.9 Ik zie bij een producten dat deze niet op voorraad is, hoe nu verder ?.

- Wanneer een product niet op voorraad is wordt dit duidelijk door het winkel systeem aangegeven, je kunt 2 dingen doen. A je wilt een product zo graag hebben dat het je niet uitmaakt hoe lang je erop moet wachten, in dat geval bestel je het product en neemt de klantenservice contact met je op zodra we meer info hebben.

B. Je wilt graag van te voren weten wat de levertijd van een product zal zijn, neem contact op via [email protected], stelt je vraag en wij zullen de leverancier gaan polsen of het product daar op voorraad is en direct afgestuurd kan worden of dat er een langere levertijd op zit. Je hoort dit natuurlijk zo snel mogelijk.

1.10 Ik heb een artikel besteld dat uit " voorraad leverbaar " is. In mijn winkelwagentje en op de orderbevestiging wordt wel een levertijd vermeld, hoe kan dit ?.

- Je hebt in dit geval een veelvoud van een product besteld. Uit voorraad leverbaar geldt voor het aantal dat wordt vermeld bij de beschikbaarheid van het product, staat er in dit geval 1 op voorraad en u besteld er 2 of meer, dan zal er automatisch een melding komen dat dit product tijdelijk niet op voorraad is, je kunt dan bij de informatie van het product jouw email adres achter laten op de site. Wanneer het product weer op voorraad is en de voorraad aangevuld wordt ontvangt u automatisch een email hierover. Alles is vrijblijvend, mocht het zo zijn dat het product een tijdje niet op voorraad komt door wat voor reden dan ook en je heeft uiteindelijk een mail van ons gekregen en je bent ondertussen niet meer geïnteresseerd dan is dit geen probleem en doet je er niets mee. Wil je eerder weten of dit product weer op voorraad komt en misschien wanneer, dan kunt u via de klantenservice [email protected] doen. Graag per mail daar wij dit vaak eerst bij de leverancier moeten navragen. Dit is alleen een vrijblijvende service die wij je aanbieden.

1.11 Hoe kan ik aantallen veranderen in mijn winkelwagentje.

- Bij het aantal, kan een pijltje naar boven of naar beneden gebruikt worden om het aantal te veranderen. Daarna even de button winkelwagen bijwerken gebruiken.

1.12 Ik wil een artikel verwijderen uit mijn winkelwagentje, hoe werkt dit ?.

Achter aantal staat een button met X, met deze button verwijder je artikelen uit de winkelwagen, daarna even de winkelwagen bijwerken met de button eronder.

1.13 Als een product op voorraad is, hoe snel krijg ik het dan geleverd ?.

90% van de producten op de site van Livv Lifestyle zijn op voorraad en worden binnen 2 - 3 werkdagen verzonden. Dit geld voor alle werkdagen.

Op Zaterdag en Zondag worden er geen pakketten verzonden, alle bestellingen op Vrijdag na 13 : 00 uur worden Maandags verzonden.

1.14 Worden er extra kosten berekend voor het betalen met Visa, Mastercard en Maestro maar ook voor Mister Cash, Vpay en PayPal ?.

- Nee er worden extra kosten berekent voor deze betaalmethoden.

1.15 Wat zijn de verzendkosten ?

- Standaard pakketten zijn 7,25 alles wordt bij Livv Lifestyle verzekerd verstuurd, om alle risico's uit te sluiten.

1.16 Doen jullie ook aan gratis verzenden ?.

- Ja, vanaf 75 euro wordt het pakket gratis verzonden in Nederland.

1.17 Ojee ik wil toch wel graag mijn pakket bezorgd hebben op een bepaald dagdeel of een dag later of afhaalpunt kan dit ?.

- Ja, sinds kort is er een nieuwe service bij Post.nl. Via de track and trace kan de koper op PostNL tracking site of via de app de dag en of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan heeft gekregen ( meestal is dit pas ergens in de avond zichtbaar ) tot 06.00 uur ( 's morgens ) op de dag van bezorging.

1.18 Wat houdt het herroepingsrecht precies in ?.

- Het herroepingsrecht houdt in de dat de klant het recht heeft de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaven van reden retour aan te melden. Na het aanmelden van de retour heeft de klant nog eens 14 dagen om het pakketje terug te sturen. De klant krijgt dan het volledige bedrag ( incl verzendkosten gecrediteerd = alleen wanneer er verzendkosten betaald zijn, dus niet bij gratis verzending  ) binnen 14 dagen na ontvangst van het product mits het product in goede staat wordt ontvangen.

1.19 Hoe werkt bij jullie de retour procedure ?.

- Het is altijd jammer als een woonproduct niet aan je wensen voldoet.
Daarom kan de klant het product zonder reden van opgaaf binnen 14 dagen na ontvangst retour aanmelden.
De klant kan zijn retour aanmelden via het formulier te vinden bij de klantenservice op de homepage, na het aanmelden van van het retour komende product is er nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je hoeft niet op een bevestiging te wachten en kunt direct overgaan tot het retour sturen mits het over een retour gaat geen klacht is.
De producten dienen in originele verpakking voorzien van labels en ongebruikt en onbeschadigd retour gestuurd te worden.
De klant dient bij de retourzending een kopie van de factuur in te sluiten.
Wanneer de klant nalaat een kopie van de factuur in te sluiten, bestaat de kans dat de verwerking van het retour aanzienlijk vertraging oploopt.


De retourverzendkosten voor retourneren binnen Nederland zijn voor rekening van de koper. Wij raden aan het verzendbewijs altijd te bewaren. Voorkom schade en pak het product goed in. Producten die zijn beschadigd tijdens het retourtransport door onvoldoende of niet toereikende verpakking, nemen wij niet retour. Dit ter beoordeling van Livv ifestyle.

1.20 Naar welk adres stuur ik het retour pakket ?.

Livv Lifestyle

Molwerk 25

1797SE Den Hoorn

1.21 Ik heb een klacht over het product en nu ?.

Als je bestelling beschadigd is aangekomen, is dat vervelend. Bij Livv Lifestyle worden pakketten uitsluitend verzekerd verstuurd; eventuele schade wordt vergoed. Stuur een email naar [email protected] met daarin de melding van het probleem. Stuur daarbij duidelijke foto's van de schade. Het is een van de voorwaarden van PostNL.

  • 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto's.

 

Wacht met het retour sturen van het pakket op onze instructies. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Beschadigde producten en foutieve leveringen worden uitsluitend retour genomen, na overleg met Livv Lifestyle.

Livv Lifestyle is bereikbaar op telefoonnummer 06-20560003. Spreek de voicemail in als we er even niet zijn; wij bellen zo snel mogelijk terug.