verzenden vanaf € 5,95 / gratis verzending vanaf € 50,- / we versturen wereldwijd / 30 dagen op zicht / voor 13.00 uur besteld is morgen in huis*

Veelgestelde vragen

 Het lukt maar niet om vanuit mijn winkelwagentje af te rekenen.

- Klik op de button " winkelwagentje " naast de zoek functie, zo kunt u de inhoud van het winkelwagentje bekijken.

Is dit niet nodig?, klik dan op de button " afrekenen" recht boven in de site daarna kun je een eenmalige aankoop doen, zich registreren of inloggen en verder gaan in het afreken traject.

 

Verzenden jullie elke dag van de week ?.

- Nee de pakketten worden alleen verzonden op werkdagen van Maandag tot en met Vrijdag, in het weekend is het magazijn gesloten.

 

Is de klantenservice altijd bereikbaar ?.

- De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tm 17.00 uur. In het weekend is de klantenservice gesloten. Voor vragen kan er altijd een email gestuurd worden naar info@livvlifestyle.nl

 

Ik ben op vakantie op Texel en wil een product bij jullie afhalen kan dit ?.

Afhalen kan altijd in overleg, maar houd er rekening mee dat het magazijn in het weekend is gesloten. Doe de bestelling in de week voordat je aankomt tot uiterlijk Vrijdag 13 : 00 uur, geef in het opmerkingenveld tijdens het bestellen aan dat je het product wenst op te halen op Texel, dan zorgen wij dat het product klaar ligt en maken wij een afspraak zodat het product afgehaald kan worden.

 

 

Ben ik verlicht mij te registreren of kan ik ook als " gast " een bestelling doen ?.

- Nee hoor het is zeker niet verlicht om te registreren. Je kunt altijd als " gast " bestellen. Wel is het natuurlijk handig om een account aan te maken indien je vaker wilt bestellen.

Je hoeft dan niet steeds opnieuw uw adres en andere gegevens in te vullen en u heeft een bestelhistorie bij de hand van vorige bestellingen. Ook kunt je wanneer je een account heeft een verlanglijstje aanmaken, je gemakkelijk opgeven voor de nieuwsbrief en jouw retourzendingen gemakkelijk bekijken.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag nog iets toevoegen, kan dit ?.

- Ja natuurlijk is dit geen probleem. Plaats de bestelling via de website en kies als verzendoptie " afhalen in de winkel " ( verzendkosten € 0,00 ). Stuur daarna even een korte mail naar info@livvlifestyle of meld het bij opmerkingen tijdens het bestelproces. Soms lukt het niet meer om de bestelling samen te voegen, dit ligt een beetje aan het tijdstip, bestellingen na 13.00 uur worden de volgende dag verzonden en dan is het niet meer mogelijk om 2 bestellingen samen te voegen tot 1.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt, wat nu ?.

- Geeft niets, kan gebeuren. Plaats de bestelling opnieuw en wij zorgen ervoor dat de eerder geplaatste bestelling wordt geannuleerd. Wel vinden we het fijn om even via info@livvlifestyle.nl een mail te ontvangen, of u legt de situatie uit bij het veld opmerkingen in de " nieuwe " bestelling. Zo hoeft je zeker niet bang te zijn dat u een dubbele levering zult ontvangen.

- Een tweede mogelijkheid is dat je het geld ( binnen 5 dagen )overmaakt naar Livv Lifestyle ovv het bestelnr naar NL 36 RABO 0161 3234 05

 

Ik heb 1 bestelling gedaan maar krijg meerdere oderbevestigingen binnen, hoe kan dat ?.

- Waarschijnlijk heb je meerdere pogingen gedaan om een bestelling te plaatsen. Bij iedere poging wordt automatisch een apart  bestelnummer aangemaakt. Maak u geen zorgen, wanneer je ons even op de hoogte stelt via de klantenservice onder het kopje contact, annuleren wij meteen de andere bestellingen.

 

Ik zie bij de producten helemaal niets vermeld over de voorraad, is het nu wel of niet op voorraad ?.

- Dat klopt als er geen lever informatie wordt getoond betekent dat dat het product gewoon op voorraad is. Wanneer een product niet op voorraad is wordt dit duidelijk door het winkel systeem aangegeven in kleine rode letters dat het product niet op voorraad is, deze melding krijgt je wanneer je het product aan de winkelwagen wilt toevoegen.

 

Ik heb een artikel besteld dat uit " voorraad leverbaar "  is. In mijn winkelwagentje en op de orderbevestiging wordt wel een levertijd vermeld, hoe kan dit ?.

- Je hebt in dit geval een veelvoud van een product besteld. Uit voorraad leverbaar geldt voor het aantal dat wordt vermeld bij de beschikbaarheid van het product, staat er in dit geval 1 op voorraad en u besteld er 2 of meer, dan zal er automatisch een melding komen dat dit product tijdelijk niet op voorraad is, je kunt dan bij de informatie van het product jouw email adres achter laten op de site. Wanneer het product weer op voorraad is en de voorraad aangevuld wordt ontvangt u automatisch een email hierover. Alles is vrijblijvend, mocht het zo zijn dat het product een tijdje niet op voorraad komt door wat voor reden dan ook en je heeft uiteindelijk een mail van ons gekregen en u bent ondertussen niet meer geïnteresseerd dan is dit geen probleem en doet je er niets mee. Wil je eerder weten of dit product weer op voorraad komt en misschien wanneer, dan kunt u via de klantenservice, onder het kopje contact het contactformulier insturen met jouw vraag. Graag per mail daar wij dit vaak eerst bij de leverancier moeten navragen.  Dit is alleen een vrijblijvende service die wij je aanbieden.

 

Hoe kan ik aantallen veranderen in mijn winkelwagentje.

- Verander het aantal naar het gewenste aantal en druk daarna op de groene pijl achter het aantal, dan wordt het bijgewerkt.

 

Ik wil een artikel verwijderen uit mijn winkelwagentje, hoe werkt dit ?.

- Klik op de button "winkelwagentje" onder de zoekbalk,je vindt daar het product en een rood kruis, één druk op het rode kruis en het product wordt verwijderd.

 

Hoe kan het dat ik soms nog oude producten in mijn winkelwagentje heb zitten ?

- Het kan zijn dat je nog niet zo heel lang voor deze bestelling op de site producten hebt bekeken en in uw winkelwagen hebt gestopt, maar dat u van de site af bent gegaan om wat voor redenen dan ook. Als u dan binnen een bepaald tijdbestek terug keert op de site maar andere producten in uw winkelwagen stopt, ook " oude " producten van een vorige keer nog in jouw winkelwagentje vindt. Dit komt doordat het systeem voor een bepaalde tijd producten onthoud. Ons advies is daarom daar goed op te letten, en de producten te verwijderen ( door op het kruisje te drukken achter het product ) waar je geen interesse meer in hebt vóór dat je je naar het betaalproces begeeft. Eigenlijk gebeurt dit vooral in het gebied waar nog niet ingelogd is, makkelijker is het dus om in te loggen, dat gedeelte is ook nog eens extra beveiligd, je ziet dat aan de https ( s staat voor secure ) verbinding.

 

Als een product op voorraad is, hoe snel krijg ik het dan geleverd ?.

90% van de producten op de site van Livv Lifestyle zijn op voorraad en besteld vóór 13 : 00 uur is vandaag verzonden. Dit geld voor alle werkdagen.

Op Zaterdag en Zondag worden er geen pakketten verzonden, alle bestellingen op Vrijdag na 13 : 00 uur worden Maandags verzonden.

 

Ik vind een levertijd van 2-8 weken of 2-12 weken wel een erg ruim begrip, waarom is dit zo ruim genomen en kan ik een gerichte levertijd opvragen ?.

- Wij krijgen van onze leveranciers, gemiddeld eens per  1 - 2 maanden een levering binnen. Het moment van bestellen is bepalend voor de levertijd en natuurlijk speelt ook de voorradigheid van de leverancier een grote rol in het geheel. Bestelt je toevalligerwijs net voordat de leverancier vanuit Denemarken gaat afsturen, dan heb je de de spullen binnen 2 weken in huis. Bestelt je nadat de leverancier heeft afgestuurd, dan kan het oplopen tot 8 weken. Natuurlijk kunt je altijd contact opnemen om voor een bepaald product naar de verwachtte levertijd te vragen, dit kan via de klantenservice via het kopje contact. Wij vragen dit het liefst per email te doen, omdat wij eerst bij de leverancier navraag moeten doen en dus vaak niet meteen een passend antwoord voor je hebben.

 

Worden er extra kosten berekend voor het betalen met Visa, Mastercard en Maestro maar ook voor Mister Cash, Vpay en PayPal ?.

- Nee er worden geen extra kosten in rekening gebracht.


Ik zie niet overal de verzendkosten vermeld worden, wat is hiervan de reden ?.

- Klopt het standaard tarief voor verzenden is 5,95 het pakket wordt dan ter aller tijden verzekerd verzonden om alle risico's uit te sluiten. Bij de uitzonderingen vermelden we de verzendtarieven er wel bij, uitzonderingen ontstaan door de niet standaard omvang van het product of een hogere waarde van het product.


Doen jullie ook aan gratis verzenden ?.

- Ja, vanaf 50 euro wordt het pakket gratis verzonden in Nederland.


Ojee ik wil toch wel graag mijn pakket bezorgd hebben op een bepaald dagdeel of een dag later of afhaalpunt kan dit ?.

- Ja, sinds kort is er een nieuwe service bij Post.nl. Via de track and trace kan de koper op PostNL tracking site of via de app de dag en of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan heeft gekregen ( meestal is dit pas ergens in de avond zichtbaar ) tot 06.00 uur ( 's morgens ) op de dag van bezorging.

 

Wat houdt het herroepingsrecht precies in ?.

 - Het herroepingsrecht houdt in de dat de klant het recht heeft de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaven van reden retour aan te melden. Na het aanmelden van de retour heeft de klant nog eens 14 dagen om het pakketje terug te sturen. De klant krijgt dan het volledige bedrag ( incl verzendkosten gecrediteerd = alleen wanneer er verzendkosten betaald zijn, dus niet bij gratis verzending  ) binnen 14 dagen na ontvangst van het product mits het product in goede staat wordt ontvangen.

 

Hoe werkt bij jullie de retour procedure ?.

- Het is altijd jammer als een woonproduct niet aan je wensen voldoet.
Daarom kan de klant het product zonder reden van opgaaf binnen 14 dagen na ontvangst retour aanmelden.
De klant kan zijn retour aanmelden via de klantenservice button “retourneren “ op de homepage,
na het aanmelden van van het retour komende product is er nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
De producten dienen in originele verpakking voorzien van labels en ongebruikt en onbeschadigd retour gestuurd te worden.
De klant dient bij de retourzending een kopie van de factuur in te sluiten.
Wanneer de klant nalaat een kopie van de factuur in te sluiten, bestaat de kans dat de verwerking van het retour aanzienlijk vertraging oploopt.


De retourverzendkosten voor retourneren binnen Nederland zijn voor rekening van de koper. Wij raden aan het verzendbewijs altijd te bewaren. Voorkom schade en pak het product goed in. Producten die zijn beschadigd tijdens het retourtransport door onvoldoende of niet toereikende verpakking, nemen wij niet retour. Dit ter beoordeling van Livv ifestyle.

 

Naar welk adres stuur ik het retour pakket ?.

Stuur het pakket naar :

Livv Lifestyle

Molwerk 25

1797SE Den Hoorn